Kalender

Nieuwe groep en instappen in bestaande beginnersgroepen

Via deze link inschrijven nieuwe studenten kan je inschrijven.
Je kan deze link gebruiken zowel voor de tai chi, voor de chi kung lessen als voor de meditatie
Je kan starten tot midden september 2018.

Inner Motion start met een meditatie/chi kung groep voor jong volwassenen.
*Aartselaar: woensdag 20.30-22.00u

En je kan instappen in een bestaande eerste jaarsgroep
* Aartselaar: woensdagavond van 18.45-20.15u
* Lier: maandagavond van 20.10 - 21.40u

We verzorgen 3 chi kung groepen.
AANDACHT: De chi kung groep van Kontich is verhuisd naar Edegem.
* Aartselaar: donderdagvoormiddag van 9.30 - 10.30u.
* Berchem: woensdagavond van 19.00 - 20.00u.
* Edegem: woensdagvoormiddag van 9.00 - 10.00u.

NIEUW: chi kung XL
* Lier: donderdagavond van 20.10 - 21.40u
We voorzien een kennismakingsles in Lier op donderdag 30 september van 20.10 - 21.40u

Je kan nu al inschrijven met deze link: inschrijven nieuwe studenten

In Je kan ook starten in groepen die we geven in opdracht van Sportstad Antwerpen:
Tai chi
* Berchem: dinsdag 19.00 - 20.00u. Inschrijven met deze link
* Hoboken: dinsdag 10.00 - 11.00u. Inschrijven met deze link
Chi kung
* Hoboken: dinsdag 11.00 - 12.00u. Inschrijven met deze link
Voor de groepen in Hoboken voorzien we een kennismakingsles op dinsdag 4 september om 10.00u voor tai chi en om 11.00u voor chi kuing.


Een woordje uitleg bij de verschillende niveau's

Chi Kung:

Losmakende oefeningen, Chi Kung sets ba duan jin en shi ba shi aanleren en stelselmatig verdiepen in de principes. Testen van de principes door oefeningen met twee. Aanleren van de 4 windrichtingen.

Tai Chi:

Eerste jaar:

Principes van tai chi uitleggen en leren via chi kung sets ba duan jin en shi ba shi. Kennismaking met het ontwikkelen van je energie door chi kung staan. Kennismaking met energetisch stretchen. Eerste deel van de vorm aanleren. Testen van de principes door oefeningen met twee.

Tweede jaar:

Zelfstandig leren uitvoeren van de chi kung sets. Je oefent het chi kung staan. Je oefent de basis stretch oefeningen. Oefenen tot je het eerste deel van de basisvorm zelfstandig kan uitvoeren. Je leert de rest van de basisvorm. Testen van de principes door oefeningen met twee.


Gevorderden
:

Intens inoefenen van de chi kung sets. Langer en intenser oefenen van het chi kung staan. Oefenen van de basis stretch oefeningen en aanleren van de intensere stretch oefeningen. Je leert gans de basisvorm zelfstandig uitvoeren. Testen van de principes door oefeningen met twee.